Online booking

Ring i dag på: 75 32 31 66

Professionel behandling af iskias smerter

​Har du ondt i lænden? Så er du kommet til det rette sted. Hos Grindsted Kiropraktor Klinik er vi eksperter i bl.a. behandling af iskias smerter, så du hurtigt får førligheden tilbage og kan gå en hverdag i møde uden smerter. Vi behandler mange fra Grindsted by, men har også patienter fra omkringliggende byer som for eksempel Billund og Varde. Skal vi også behandle dig?

​Grindsted Kiropraktor Klinik er medlem af Dansk Kiropraktor Forening. Det giver dig som patient sikkerhed for, at vi er autoriserede sundhedspersoner, der har en uddannelse bag os, som kvalificerer os til blandt andet at stå for behandling af iskiassmerter.

Hvad er iskias?

Iskias – eller iskiasnerven – er en stor nerve, nervus iskiadicus, der løber ned i lænden, bagpå benene og ned i fødderne. Nerven løber fra hver side af rygsøjlen, og det er ikke usædvanligt, at den bliver klemt, irriteret eller skadet et sted på vejen, hvilket giver smerter.

Smerter i lænden eller balden med udstråling til benet er blandt nogle af de mest typiske iskiassmerter. Disse smerter kan dog også have andre årsager, så tal med din læge, hvis du er i tvivl.​

Hvad er iskiassmerter?

​Iskiassmerter kan sidde i hhv. balde, lænd, underben, fod eller på bagsiden af låret. Smertesymptomer kan være nedsat følelse i eller følelsesløse lår (bag- og yderside), underben eller fod, nedsat kraft i benet, vanskelighed ved at styre ben/fod, påvirkning af knæets og/eller fodens reflekser.

Behandling af iskias smerter er altså ikke bare én ting, men afhænger af, hvor dine smerter sidder, og hvilke symptomer du oplever.​

Book tid til behandling af iskias smerter

Hvis din iskias gør knuder, kan vi hjælpe! Kontakt os i dag – så finder vi en tid til dig.

Kontakt os på telefon: 75 32 31 66, sende en e-mail på: kontakt@kiropraktor-grindsted.dk eller udfyld kontakt formularen nedenunder.

Vi glæder os til at høre fra dig.​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

​Kontakt

Grindsted Kiropraktor Klinik